Inställd operation

Ja, som rubriken upplyser er om så blev gårdagens operation inställd. Allting var kalrt, alla förberedelser gjorda, låg bara och väntade på att få bli nerkörd till operation. Magen kurrade, blodsockret var lagom lågt, och jag väntade. Och väntade. Och väntade. Tills en läkare jag aldrig sett förut kom och sa att hon tyvärr hade dåliga nyheter, för många akutfall hade kommit in, och då fick jag gå hem istället. Många blandade känslor, uppgivenhet, frustration, besvikelse ocg lite ilska. Jag har heller inte fått någon ny tid, så jag har ingen aning om när den blir istället, vilket gör allting ännu mer komplicerat. Om tio dagar börjar min VFU-period, och förhoppningen var ju att allt skulle varit färdigt tills dess. Har idag kontaktat min handledare och förklarat läget, får se vad hon säger om det. Så, nu vet ni iaf att jag inte är opererad...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0