Insnöad

Ja, vi sitter här hundarna och jag under en filt i soffan, och kikar ut på snöyran utanför. Det känns väldigt skönt att inte behöva ta sig någonstans idag. Läsning och filmtittande står på schemat, och vi tänkte börja med film. 
Det ska bli intressant att se hur vår tågresa neråt kommer gå den 21, man kan ju tycla att SJ haft några veckor på sig att vänja sig vid snön då, men jag tvivlar. Gissar att det blir förseningar, och hoppas Dante klarar det bra utan några små olyckor. Tror att vi åker direkttåget, vet att det gick sådär jobbigt tidigt på morgonen iaf. Men nu, film!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Ja, det var riktigt äckligt. Visst, jag behövde ju inte kylskåpet men ändå, det skall vara fräsht. Jag hade inte sagt något om hon själv bett om ursäkt och erbjudit oss att byta rum eller kompensation men ingenting. Hon skulle bara gå upp och städa bort det och trodde det var klart sen.

2012-12-05 @ 10:41:24
URL: http://www.mizca.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0