Friday morning


Fredag morgon, och det snöar inte just nu iaf. Det har kommit en hel del snö denna veckan, och för min del räcker det nu. Det är ju bara knappt tre veckor tills all snö ska vara borta (jag fyller faktiskt år på våren!) och då är det inte bra om det kommer mer hela tiden.
Gårdagkvällen bjöd på ett rejält återfall i smärtkretsarna, så idag är jag minst sagt mör. I och med flytten så missade jag medicin två dagar, då de befann sig i fel lägenhet. Vet inte om det beror på det eller den fysiska ansträngningen i allmänhet, men jag har varit lite sämre igen hela veckan, och igår kväll slog det till ordentligt. Kände av det redan vid föreläsningen igår förmiddags, men det höll sig iaf tills jag kom hem, och ett tag till. Idag blir det alltså en lugn dag, i sällskap av lurvbollen Hamlet, diskmaskinens lågmälda gurglande och kanske lite dammsugning om jag orkar. Peter trodde att han skulle komma ifrån lite tidigare idag, och då kanske det blir en sväng till Gottsunda Centrum för lite handling. Så länge bjuder jag på två bilder, en alldeles nytagen, och en från tidigare i veckan :)

Det här är vad jag ser när jag drar upp persiennerna på morgonen!
I onsdags invigde jag köket ordentligt genom att göra en ananaspaj. Den var god!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0