Klara, färdiga, gå!

Den 24 mars är det dags för vår 50-års/inflyttningsfest. Det innebär imorgon om en månad. Vi har redan planerat vad som ska bjudas på, och temat är 50-tal. Eftersom det så lämpligt är just en månad kvar, och det har blivit lite väl mycket fika och sötsaker de senaste veckorna, tänkte jag och Peter ägna den kommande månaden åt en sockerrensning. Det innebär inga kakor, bakelser, läsk eller godis. Inte heller några chips eller snacks av något slag. Nötter är okej, och i viss mån frukt. På grund av hormonerna så har jag svårt att äta frukt då det triggar igång mitt sötsug något alldeles fruktansvärt. Har även tänkt fortsätta med min lågkolhydratkost då jag mår väldigt mycket bättre på den.
Så, 4 veckor helt utan socker och startskottet går imorgon! Vi har ju klarat längre perioder tidigare, dock utan mig på hormoner, så det ska bli spännande att se hur det går!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0