Dinosaurs & photos


Det ser ut som att jag kommer tillbringa hela helgen i föreläsningssalen, och lära mig mer om the life and times of the dinosaurs. Det är en distanskurs på kvartsfart, med sex träffar här i Uppsala. Tänkte det skulle passa bra som extra utfyllnad, särskilt som jag kommer undervisa om dinosauriernas tidsålder i framtiden. Hade sådan tur att kursboken (som är stencool och som jag lätt kunnat köpa ändå) fanns som bättre begagnad på Amazon, kostade mig hela 78 kr inklusive frakt från England. Lagom pris :) Kursen avslutas med en hemtenta/uppsats som man har ca 2 månader på sig att skriva. Hoppas på en bra föreläsare, då kommer det bli riktigt roligt!

Idag har jag ägnat mig åt att knåpa ihop 2011 års fotobok, märktes att jag köpte ny kamera förra januari, då det var en hel del bilder att gå igenom. Närmare 2500 st fick jag rensa bland, men känner mig riktigt nöjd med resultatet. Det blir vår fjärde fotobok, och vi beställer via Japanphoto. Peter har denna gång bara sett de första sidorna, sedan fixade jag resten helt själv, så det ska bli kul att se om han tycker det blev bra!

Jag passade också på att lägga en beställning hos Eleven.se, då min bodyscrub varit slut ett tag, liksom min bodylotion. Tyvärr kom jag på det lite sent, så paketet dyker nog inte upp förrän på måndag. Den som väntar på något gott... Nu ska Hamlet först få sig ett bad, sedan ska jag krypa ner under täcket och sooova!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0