It's time


I eftermiddag är det då (äntligen) dags för min tid hos endometriosmottagningen. Har väldigt blandade känslor, men mest positiva. De negativa har väl mest att göra med hur jag blev bemött första gången på gynmottagningen här i stan, men nu är det en annan läkare som jag har hört ska vara bra. Så vi hoppas på det. Peter ska dessutom vara med hela tiden, vilket känns väldigt bra. Det rör ju faktiskt oss båda två.
Förhoppningarna är att jag ska få en ny, fungerande behandling, och att jag kan återgå till en normal vardag. Vi förstår båda att det kanske tar lite tid, men så länge det blir bra gör det inget. Skriver igen och berättar hur det gått, om inte ikväll så imorgon!



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0