Kursstart & matlagning


I eftermiddag, närmare bestämt 16.15 börjar (äntligen) min kurs i drama och improvisation för pedagoger. Det ska bli riktigt roligt att komma igång, och jag har ganska höga förväntningar på den här kursen. Lite nervöst också, det drama är ju trots allt ganska fysiskt, så jag hoppas kroppen klarar av det.  Redan imorgon är andra tillfället, och då mellan 9-14.

Nu under förmiddagen har jag ägnat mig åt att förbereda kvällens middag. Vi ska bjuda Josse på middag som en försenad födelsedagspresent, och eftersom jag inte är hemma förrän 20 ikväll fixade jag det mesta i förväg. Det blir en gammal favorit för oss, och vi hoppas det kommer falla Josse i smaken. Annars mutar vi henne med öl!
En viktig komponent till kvällens middag, tre olika röror/såser!



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0