Måndagsmys


Det har varit en riktigt härlig helg! Kursen i fredags var väldigt rolig, och tre timmar gick fort! Min kropp fick sig dock en chock, och lördagen började med smärtstillande och viloläge. Framåt kvällen dök Henrik upp, och det blev Biff-i-långsmörgås, Halo och Black Ops. 

Igår väcktes vi av en glödande soluppgång och strålande vackert vinterväder. Detta resulterade i en drygt två timmar lång promenad, som fick oss alla tre på gott humör. Härligt trötta ägnades eftermiddagen åt hårfärgning tillsammans med Josse. 

Idag har jag varit ute på Maxi och handlat lite, gosat med Hamlet oh mest tagit det lugnt. Processen med att bli blond igen har också fortsatt, och nu är jag betydligt ljusare. Behöver köpa silverschampo för att få bukt med den gulaktiga tonen, som ändå inte är så farlig.

Annrs så bjuder den här veckan på flera roligheter; nycklar till lägenheten på onsdag och första gången vi får se den i dagsljus! Dessutom fyller Peter 25 år på lördag, vilket vi ska fira lite för oss själva tror jag. Hoppas bara hans present hinner komma fram...

Nu ska jag gosa lite till med Hamlet, som är extra trött och mysig efter gårdagens långpromenad!



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0