Väntan är över!


En lång väntan är över, imorgon får vi äntligen nycklarna till lägenheten! Det känns underbart, och knappt att jag tror på det än. Inte förrän jag har nycklarna i handen och öppnar dörren kan jag nog börja tro på det. Imorgon ska jag möta upp Henrik som blir min privatchaufför dagen till är, sedan åker vi direkt och hämtar ut nycklarna och åker till lägenheten. Vi ska mäta upp hela lägenheten, fönster osv så vi kan börja planera inredningen mer ordentligt. Vi vet redan hur vi vill ha det, ska bara vara säkra på att det går också :)


Vår nya lägenhet! Har spegelvänt den i photoshop så den skulle bli åt rätt håll, därför vissa bokstäver fortfarande är felvända. 64 kvadratmeter stor, med uteplats och trädgård! På torsdag morgon dyker hantverkarna upp och börjar tapetsera och lägga nya golv. Wiiie!!!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0