Wednesday


Onsdag, och dagen bjuder på disk, städ och en promenad med Lovisa i eftermiddag. Har redan varit duktig och skrivit adresser på kuverten med inbjudningar till mitt och Peters födelsedagsfirande, och ska posta dem idag eller imorgon. Visserligen är det ett tag kvar, men i och med flytt och allt annat så är det lika bra att vara ute i god det, det underlättar!

Jo, något jag glömt att berätta förresten, och som var anledningen till att vi firade förra veckan. Peter har fått jobb! Det är därför jag för stunden leker "hemmafru" och får lösa flyttpackningen som är kvar så gott det går på egen hand. Mina kurser har inte kommit igång än, dramat börjar på ffredag, och övriga kurserna inte förrän i februari, så då har jag inte så mycket för mig just nu. Ser fam emot dramakursen på fredag och lödag dock! Men nu, diska... 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till Peter

2012-01-28 @ 12:57:33
URL: http://alex2a.wordpress.com

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0