Going south


Idag blir en ganska intensiv dag. Jag är själv hemma med Hamlet & Dante hela dagen och kvällen, då det är Peters sista arbetsdag och lärarna ska grilla ikväll. Detta innebär förstås också att jag får huvudansvaret för att förebereda inför lärdagens avfärd söderut. Det är en del som ska fixas, tvätt, papperssortering, packa hundarnas nödvändigheter etc. Idag tänkte jag främst fixa papper och det "administrativa", så hjälps vi nog åt under morgondagen med städningen. Dante ska få sin vaccinering imorgon också, men det tar inte någon längre stund. 


Imorgon kväll blir det något så ovanligt som fotbollskväll här hemma. Det är t o m så ovanligt, att det faktiskt aldrig inträffat tidigare! Jag kan ärligt säga att jag inte har några som helst planer på att spendera kvällen framför matchen, istället hoppas jag på fint väder så jag och Sofia kan sitta ute med hundarna, myggljus och filtar. Särskilt viktigt är myggljusen...

Håll utkik, så sk jag snart lägga upp bilder på mitt senaste inköp!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0