Konsertsommar!


Det ser ut som om det blir en konsertsommar i år! Åtminstone en ltien en. Vi börjar med Winnerbäck på Läckö slott den 12 juli, vilket ska bli sketaskôj på ren västgötska! Det var många år sedan nu jag var på en av hans konserter, har liksom inte lyckats pussla ihop det. Men nu j*vlar, och dessutom på Läckö Slott. Tror inte det kan bli bättre faktiskt! Om jag räknat rätt blir det här min sjunde Winnerbäckkonsert, och Peters allra första. Syrran följer med, så jag har iaf en till som kan sjunga med i texterna ;)

Förutom Winnerbäck, så är planen att se Alice Cooper på Liseberg i augusti. Vi har velat se gubben i många, många år, men alltid lyckats missa hans Sverigebesök. Så i år ska vi banne mig lyckas se honom!



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0