Makeover-projekt


För tillfället är jag upptagen med en makeover av föräldrarnas hall, därav frånvaron på bloggen. De senaste dagarna har jag rivit tapeter, golv, målat, spacklat, rivit lite till, sågat målat lite till... Just nu håller pappa på att tapetsera, och förhoppningsvis kan vi börja lägga golv framåt eftermiddag/kväll. Dessutom har jag två projekt jag fixar med, en gammal kontorsbyrå som blir omgjord till förvaringsbänk, och ett projekt som än så länge är hemligt. Fullt upp med andra ord. Imorgon åker vi ner till Glasriket över helgen med Peters föräldrar, ska försöka komma ihåg att mobilblogga lite, annars finns jag på Instagram (Trasseltass) där jag uppdaterar oftare.



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0