Pluggis


Sov till närmare halv tio (!) och sen satte jag igång direkt med pluggandet. Hamlet och Dante hjälpte till, elelr snarare busade runt fötterna på mig. Har precis haft en liten rast, och ska nu fortsätta en stund till. Peter har lovat att hjälpa till när han kommer hem, då ska vi diskutera heteronormativitet, heterosexuella matriser och genusordning. Yeay! Not. Menmen, har gett mig fan på att jag ska bli av med den här tentan nu, blir tredje gången jag är anmäld, fast första gången jag faktiskt gör den. Om jag så ska gå dit fullproppad med citodon, så ska jag genomföra den. Har en liten studieplan igen, och det är säkrast att den går i lås. 

Fredag (idag): Tentaplugg

Lördag: Tenta 9-13, hjälpa Henrik flytta, Middag med Peter

Söndag: Pluggdag, Peters uppsats och mina mobbningsuppgifter. Ska göra två stycken.

Måndag: De två sista mobbningsuppgifterna

Tisdag: Baka och förbereda inför onsdagen

Onsdag: Barbeque á là Nationaldag

Så ser de kommande dagarna ut för min del.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0