Coffee Corner

För ett tag sedan fick jag för mig att vi behövde ha en hållare till kaffefiltret. Jag hittade några olika varianter, men ingen som föll mig i smaken. Då kom jag på att det kanske skulle gå att använda sig av decpoupage för att få till det. Sagt och gjort, Slöjddetaljer hade omålade och omonterade hållare. Servetter lyckades jag fynda på Ebay, väldigt praktiskt och med passande motiv!

Första steget var att måla delarna vita, så servettmotivet skulle synas bättre.
Här har jag decouperat alla delar, och ska lacka några gånger till innan den limmas ihop.
Så här bra blev det!
The Coffe Corner! Längtar tills bänkskivan är utbytt, och så ska jag hitta snyggare (och mindre slitna) grytlappar.



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0