Dörrar och deklarationer


Idag fick vi tillbaka alla dörrar, känns väldigt skönt att slipa se rakt in i alla garderober, och att kunna stänga dörren när vi ska sova! Dock så saknades två knoppar, så han som levererade dörrarna skulle komma tillbaka imorgon. Jag har hunnit plugga en del, inte riktigt så mycket som jag skulle velat, men bättre än ingenting. Jag har en hel del övergripande kunskaper, det är mer detaljnivån jag behöver fylla på nu. Hoppas ha mer energi imorgon så jag kan finslipa det sista!

Imorgon förmiddag ska jag dessutom möta upp Henrik och få hjälp att inhandla dryck till festen. Lite tungt att släpa hem dryck till 15 pers på bussen annars! Förhoppningsvis hittar jag bra köttfärs och lite annat som behövs också. Nu väåntar jag och Hamlet på att höra ifrån Peter, verkar som han har blivit uppehållen på jobbet. Förresten så passade jag på att deklarera imorses, och kunde konstatera att vi får tillbaka såpass mycket i skatt att vi kan unna oss en liten minisemester i slutet av april. Mer om det senare!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0