Flower power

I lördags dök en syster och mamma upp på födelsedagsfika, eller födelsedagssushi blev det visst. För ovanlighetens skull glömde jag helt bort kameran, och det blev inga bilder tagna alls i helgen. Däremot ska jag imorgon förmiddag fota det vackra citrusträdet jag fick av syster, och de minst sagt knalliga trädgårdsverktygen jag fick av mamma. Det blev en lördag i grönskans tecken, då vi åkte över till Blomsterlandet för att undersöka deras sortiment. Köpte hem lite kryddväxter till köksfönstret, sättlökar att plantera, en krokus och en vit pärlhyacint, och så fick vi fina blommor av mamma. Bilder kommer imorgon, eftersom ljuset är lite skumt just nu. Vi hittade dessutom fina färgglada ljuslyktor som vi tänker köpa till uteplatsen, måste bara bestämma oss för vilka färger först.
Lyktor "Bollywood" från www.blomsterlandet. Jag är lite sugen på orange+gul, eller gul+rosa...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0