Första fredagen i mars


Efter att ha läst och läst och läst igår förmiddags så tog jag och Hamlet en ljuvlig promenad i solen som dök upp. Försökte mms-blogga, men det är något fel så jag kan varken mmsa eller gå ut på nätet med mobilen. Synd, för jag tog en del härliga bilder när Hamlet lekte i en bäck. Väl hemma så insåg jag att det var sista dagen att hämta ut en bok jag reserverat på stadsbiblioteket, och fick därför åka in till stan och hämta den. Efetrsom jag behövde läsa ännu mer, så tog jag boken och satte mig på det nyöppnade MoeJoes, en juicebar. Testade en Strawberry Kick, jordgubbar, äpple, citron och mynta. Den var verkligen supergod!
Peter mötte upp mig när han slutat, så åt vi middag på Coffeehouse, han tog en nachotallrik och jag min favoritsallad.

Dagen bjuder på mer solsken, pluggande och lite städning. Hamlet är redan redo!
Study-Buddie!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0