Fredagsmys


Peter har slutat och är på väg hem nu. Han har dessutom tagit påsklov, och är ledig hela nästa vecka, så skönt! Ikväll blir det fredagslyx med sushi, fruktfat och kanske, kanske att jag vågar mig på ett glas rosé. Jag dricker inte särskilt mycket alkohol (tur är väl det, för det hade inte funkat med mina mediciner) men kan tycka det är gott med ett glas vin till maten någon gång ibland.

Imorses hade jag telefontid med en jättetrevlig läkare som lyssnade och försökte lösa min situation så gott det gick över telefon. Hon skrev ut starkare smärtstillande, med förhoppning att jag kanske inte får lika mycket biverkningar i form av illamående och yrsel. Det ore drömmen, för så länge jag slipper smärta och biverkningar, så borde jag lätt kunna fixa vfu:n. Trött borde man väl få lov att vara, så länge det inte påverkar själva undervisningen! Ser verkligen fram emot praktiken, då det är det roligaste med hela utbildningen. Dessutom är det så yttepyttelite kvar innan jag kan ta ut examen, så jag hoppas kunna köra på. Har ju ett långt sommaruppehåll att ta igen mig på! :)


Gammal bild, men det blir sushi från samma ställe, veggis för mig, laxlyx för Peter!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0