Happy birthday yesterday :)


Jag hade en riktigt mysig 25-årsdag som började med uppvaktning på sängen av Peter och Hamlet. När Peter gått till jobbet kröp jag och Hamlet ner under en filt i soffan, tittade på film och åt glass. Under eftermiddagen åkte jag in till stan för att inhandla middag till kvällen. Gick in på Lindex och köpte en skjorta som jag funderar på att ha på festen om ett par veckor, den borde passa perfekt till det! Kvällen ägnades åt Italieninspirerad plockmat, macaronprovning med macaroner från Annelie K, fnissande åt Gnomeo & Juliet samt diskuterande om det skulle bli rosa eller "arubablå" converse. Vilka det blev? Det kan ni se längst ner i inlägget :)
Frukost och paket på sängen! Hamlet hjälpte mer än gärna till att öppna paket...
Peter hade gjort en supergod smoothie med färska jordgubbar. Mums!
Vackra blommor fick jag!
Fina presenter och kort! Det längst fram till vänster är ett krukställ för örter, om någon undrar :)
Kakburk! I plåt!
En härligt färgglad väska från Desigual, i storlek stor :)
Och till sist, det blev de arubablå conversen. Som är på väg hem till mig just nu. Bild lånad från www.junkyard.se.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0