Struktur


Just nu försöker jag skapa lite struktur i tillvaron. Eftersom jag är inne i en sämre period igen, så känns det inte som att jag gör så mycket nytta. Jag blir väldigt trött, och frustrerad av att inte orka göra saker och ting i det tempo jag brukar. Känner mig också lite smått nervös inför vfu:n som börjar om 2 veckor, inte för själva praktiken i sig, utan om jag ska orka med den. Jag ska vara i en åk 1, vilket ska bli jättekul, men det är också väldigt krävande. Får ta en dag i taget och hoppas på det bästa!


Två dagar i rad har jag sovit till strax efter 10, även fast jag ställt klockan på 8. Eftersom jag vanligtvis är rätt så morgonpigg, säger det ganska mycket om hur min kropp mår just nu. Idag har jag dock trots sen uppgång hunnit med en längre promenad med Hamlet, skickat iväg en del viktiga mail, strukturerat upp veckans att göra-lista och håller på att städa köket. Nu ska jag fixa lite lunch, och ta en paus framför Stargate SG-1 och McLeod's Daughters, innan jag ska kika på en webföreläsning. Känns ändå som en effektiv dag!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0