Symaskin

Det blev ingen tur till Gottsunda C idag, fastnade framför symaskinen istället. Blev inte helt som jag tänkt mig, men riktigt bra ändå. Visar bild imorgon när det är bättre ljus. Ikväll har vi suttit och kikat på hotell i Stockholm, vi funderar på att ta en weekend där när Hamlet ändå är nere i Axvall (sorgliga tanke) i slutet av april. Jag hoppas vi får till det och hittar ett prisvärt hotell, för det vore väldigt mysigt :)
Imorgon är det födelsedagsfirande på tu man hand som gäller. Eller, först jobb och skola, men framåt kvällen har vi tänkt mysa till det. Problemet är att jag inte kan komma på vad jag vill ha till födelsedagsmiddag... Hade önskat mig plankfisk, men vi ska ta det till helgen så jag slipper laga all mat själv. Så nu är middagen öppen för förslag igen. Melon till efterrätt, möjligen i en exotisk fruktsallad, vill jag iaf ha :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0