"The wind does not break a bendy tree"


Tog mig en kopp av Yogis classic-te till frukost, och på den medföljande lilla lappen stod dessa kloka ord: The wind does not break a bendy tree. Lite tänkvärt så här på tisdagsmorgonen!
Igår var jag på seminarium på förmiddagen, och resten av dagen ägnade jag åt att kurera värkande leder under en filt i soffan tillsammans med Hamlet och en latte. När Peter kom hem gjorde vi tacos, och kikade på dåliga komediserier innan det blev tidigt i säng.

Idag verkar lederna känna sig betydligt bättre, solen skiner fortfarande och jag har tänkt ägna mig åt att städa lägenheten inför morgondagens fylla-årdag! Om jag hinner blir det en tur till Gottsunda centrum för att hämta ett paket och se om det finns några fina tulpaner. Återkommer under dagen :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0