Valptider


Sent igår kväll kom vi hem med vår nya familjemedlem. Peter mötte upp oss vid tåget. Resan gick väldigt bra, Hamlet körde sin vanliga "ligga och sova-stil", och Dante härmade till största delen. Han blev lite störd av alla konstiga ljud och dörrar som slogs igen, men sa inte ett pip utan låg lugnt i väskan och spanade. Väl hemma blev det en kort rastning i trädgården innan läggdags. Dante fann direkt sin nya ljusblå säng, och snarkade sött ända tills min mage pajade vid 04.30 och jag tyvärr störde honom. Då blev det en lite pöl på golvet, men annars har det gått väldigt bra.

Just nu ligger pojkarna på varsin sida om mig i soffan, och sussar sött. Dante på rygg, och Hamlet på mage... Om en dryg timme dyker min syster upp, hon ska stanna här tills på fredag. Kommer sätta henne i arbete och slänga de sista hallonsnårs-pinnarna. Både Dante och Hamlet upptäckte dessa, och tyckte att de nog var det roligaste som fanns i hela världen! Så de ska bort... Tänte också passa på att plocka lite i köket, utan att snubbla på en liten skrutt :)



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0