Beslutet är fattat

Peter och jag diskuterade länge och väl i onsdags när han kom hem. Vi kom fram till att det inte är hållbart i längden för mig att inte veta när jag klarar och inte klarar av att vara på praktiken. Jag mår inte bra av det, min handledare får svårt att bedöma mig, och eleverna får inget sammanhang i mina lektioner. Därför har vi beslutat att skjuta upp kursen än en gång. Jag ska läsa den andra halvan av vårterminen, och ägna de kommande fyra månaderna åt att ta hand om mig själv, bygga upp kondition och styrka och jobba lite när jag känner att jag kan. Det är ett tufft beslut att ta, men jag måste prioritera min hälsa. 
 
Förhoppningen är att jag ska komma igång sakta men säkert, och successivt öka mängden aktiviteter, för att kroppen ska få tid att anpassa sig. Jag kommer fortfarande läsa mina distanskurser, och kanske ett par till under våren.
 
Nu väntar och längtar efter att våra hundar ska komma hem igen, så jag kan mysa med dem och gå promenader med sällskap!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0