Bland tomtar och lucior


Kommer ni ihåg de söta små tomtarna vi köpte förra året? Idag gick vi in på MamsellK och hittade några fler till samlingen. Tror jag kommer gå dit lite närmare första advent och köpa några till. Idag blev det dessa: 
 
 
Lucia, stjärngosse samt en tomte sittandes på en stubbe! Det finns fyra till fugurer till Lucia-tåget, samt flera varianter av tomtarna. Det jag gillar med dessa är att de är i väldigt hållbart material, så om man råkar tappa i golvet går de inte sönder på direkten. Förutom figurerna, blev det också en adventskalender som ni skymtar under dem. Här är en bättre bild:
 
 
Peter tyckte den var så fin att han undrade om vi verkligen ska öppna luckorna, vilket jag iofs kan hålla med om. När det är dags att sätta upp julfigurerna, ska jag givetvis visa resultatet!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0