För min egen skull

Efter att ha diskuterat igår med Peter en bra stund, kom vi fram till att jag ska skippa den här lilla kursen med VFU. Jag behöver inte poängen, och jag kommer inte räkna in den i min examen sedan iaf, enda anledningen att läsa klart den skulle vara för min egen skull. Och om jag ska göra något för min egen skull, så är det att satsa på min examen i juni nästa år! Då behöver jag lägga all energi på de kurser jag faktiskt behöver och måste läsa. Så idag har jag kontaktat de jag behövde och fixat det. Vilket innebär att jag kan vara hemma och vila, utan att känna mig stressad över hur jag skulle lösa igentagning av vfu etc, och förbereda mig inför den långa vfu-perioden med start nästa vecka. Skönt!
 
Igår skrev jag om att det nu är officiellt "okej" att längta efter jul och börja pyssla med julförberedelser, jag blev så inspirerad att jag t o m kikade på en julfilm på Netflix, "Holiday in Handcuffs". Den var lite småcharmig, men jag blev nog mest sugen på att åka till en timmerstuga mitt ute i en snöfylld skog och mysa framför en brasa. Håll utkik, under dagen tänkte jag lägga ut årets önskelista!
 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0