Hösttider


Helgen gick minst sagt fort! I lördags tog vi med oss Hamlet, Dante och Åke ut i skogen en sväng. Det var riktigt härligt höstväder, blött som tusan och lerigt men med mysigt duggregn och otroliga färgerrunt omkring. Lördag kväll ägnades åt film, och i söndags åkte vi hem. Jag skulle gått på min korta vfu igår, men helgen tog på mig fysiskt så jag har varit hemma både igår och idag. Vilket visade sig vara tur, då jag fått fel vfu-placering! Ska åa dit imorgon och se om det har löst sig, för jag har iaf inte hört något än idag. 

På lördag har vi vår Halloweenfest, vi blir åtminstone 13 stycken utspökade figurer. Eftersom tiden bara försvunnit så har jag inte lyckats planera allt i den tid jag hade tänkt, men börjar få ordning nu. Tur att alla dekorationer finns sedan ifjol, annars hade det varit jobbigare! Nu är det det ät- och drickbara jag funderar över, och hur dekorationerna ska sättas upp. Jenny dyker upp på torsdag och ska få äran att hjälpa till, liksom Alex på fredag. Blir nog bra det här!
 
VI har aktiviteter inplanerade varje helg nu fram till min långa vfu. Halloween nu i helgen, nästa helg kommer ev Josse & Rossi för att käka mat, helgen efter det ska vi ha vegetarisk fondue med Torgunn & Martin, samt ev luncha i Sthlm med Peters föräldrar Fullt upp, men det känns rätt skönt i jämförelse med förra hösten...
 
 
Lingon i skogen

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0