Sjukligt trött


Idag mår jag hyfsat bra, förutom det faktum att jag är sjukligt trött och hormonerna har gått i spinn. Sov drygt 12 timmar i natt, och borde ju logiskt sett vara utvilad. Men nej, skulle lätt kunna krypa ner i sängen och sova minst lika länge till. Har ett seminarium i eftermiddag som jag inte kommer gå på. Orkar helt enkelt inte, vilket är synd.
Igår lämnade jag prover, och de kollade sköldkörteln också. Har läkartid nästa vecka, och ska diskutera möjligheten att få börja på en låg dos levaxin. Om det är sköldkörteln som spökar, så kan det bli en väldigt stor förändring av bara en låg doos. Jag menar, jag brukade ha enorma mängder energi, upp halv sju med ett språng, redo för både skola och aktiviteter. Peter tycker väl inte det är helt fel att jag inte är så morgonpigg längre, men i övrigt tycker han det är väldigt tråkigt att jag har sådan energibrist.
 
Igår efter provtagningen gick jag förbi Lush och The Body Shop på hemvägen. Tror det får bli ett varmt bad sen med en badbomb. Känner mig väldigt frusen idag också...


  

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0