Tisdag

BIld från i lördags ute på Gipen. Tycker Dante ser ut som något ur Mumintrollen!
 

Det är en seg Lisa idag. Vaknade kring 02 av världens magknip, och sov inte mycket efter det. Flyttade mig till soffan strax efter att Peter lämnat hemmet. Han åkte lite tidigare idag eftersom de skulle bjudas på frukostbuffé med tillhörande föreläsning av Kronofogden på Clarion Hotell här i stan. Ibland kan det faktiskt vara lite smålyxigt att vara lärare, fast det händer inte speciellt ofta. Jag lyckades  själv få till en rejäl omelett till frukost, och sitter nu med en kopp förmiddagste. Det kommer bli en väldigt lugn tisdag för min del, förutom lite handling som behöver göras. Väntar dessutom på en del paket både jag och Peter, så hoppas några av dem dyker upp idag. Bland annat så fick jag en "efter-operation-present" av Peter. Jag fick designa min egen armbandskolcka från Fewsome, där jag köpte Peters klocka när han fyllde 25. Utnyttjade Mika och Peter som smakråd, och det blev vitt läder, svarowskikristaller och svart pärlemor. Hoppasden är lika fin i verkligheten som på bild! Fast med tanke på hur nöjd Peter har varit med sin, så lär jag garanterat bli nöjd med min! 
Har också tänkt fortsätta fundera och planera årets julklappar. Vi är klara med nästan alla, har egentligen bara min pappa kvar. Han är å andra sidan den klurigaste att komma på något bra till... Kan tyvärr inte avslöja något eftersom det finns risk för att åtminstone några av mottagarna läser bloggen. Ni får vänta en sådär 77 dagar till, eftersom det är 76 kvar till julafton :)



 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0