Vinterjacka

 
Det börjar bli kyliga morgnar nu, och det känns som att den kommande vintern inte kommer att bli riktigt lika mild och snäll som den förra. Då klarade jag mig hela vintern med min skinnjacka och en tjock tröja, men i år är det dags att införskaffa en riktig vinterjacka. Valet föll på den här ovan, en marinblå jacka av märket Bench. Kan inte säga att jag hört talas om märket innan, men föll för modellen. Gillar särskilt muddarna nedtill och vid ärmsluten, bra när man som jag har frusna handleder. Hoppas nu den ska vara varm, skön och bekväm. Om inte får den åka tillbaka. Beställde den hos Zalando där man just nu dessutom får 10% rabatt vid köp över 500:-. Ange bara koden gratislandet1012, gäller till 27 november!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0