Dag 2


Idag har vi träffat vår handledare, hjälpt till med engelskan, varit på studiebesök i Stadshuset och suttit ner och grundplanerat vfu:n. Eftersom vi är två studenter som får dela på undervisningstiden, så blir det också färre lektioner att hålla. Då vi dessutom har samma inriktning, bestämde vi att jag tar engelskan, så får Marc (som han heter) ta historia och samhäll, så delar vi på geografin. Så nu ska jag planera engelskalektioner ett tag framöver. Har iofs redan börjat så smått, och handledaren köpte min idé om den estetiska dimensionen, så det är bara för mig att strukturera upp och fylla ut.
Imorgon ska vi ha något som kallas "Lärargöm", vilket innebär att ett antal lärare gömmer sig på skolgården med varsin bokstav som tillsammans bildar ett ord. Hoppas vädret är bra, så vi slipper bli blöta, det kan nog ta ett tag med drygt 200 elever :)




Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0