Förvandling


Det har kliat som sjutton i pysselfingrarna nu ett tag, och efter att ha rensat i kryddskåpet hittade jag en tom ask som blev utsatt för mitt pysselsug! Den var ganska ful, randig i brunt/orange/rött/rosa, så nu har jag lagt på ett första lager vit hobbylack. Tanken är att den så småningom ska få befinna sig i badrummet, ståendes på mitt kommande lite större projekt. Men eftersom det projektet än så länge bara existerar i mitt huvud, så får jag börja med detaljerna :). Tanken är att jag antingen ska använda mig av decoupage på locket, alt måla och limma på en stor snäcka vi har kvar från bröllopet. Vad tror ni?
Nedan följer några bilder på Projekt: Ask-förvandling steg 1.
 
 
Kanske inte den vackraste färgkombinationen i världshistorien...
 
Locket har fått ett första lager, och botten väntar på att bli målad...
 
 
Tänk vad lite hobbylack kan göra! 

 
 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0