Morot!!!


Nu har vi bokat in en ordentlig "morot" åt oss. 2-4 november kommer vi befinns oss i Stockholm. Vi ska bo på Nordic Sea Hotel, göra ett besök i Isbaren, äta sydamerikansk middag på lördag kvällen och asiatisk brunch på söndagen. Troligen blir det en del strosande, och vi funderar på att besöka Aquaria och eventuellt något museum. Jag är lite sugen på Vasamuseet, då jag faktiskt aldrig har varit där. Givetvis är allting vi bokat avbokningsbart in i sista sekund (vi har lärt av tidigare misstag!) men jag hoppas vi kommer få en riktigt härlig helg i Stockholm. Buspojkarna kommer ha det bra, de har redan bokat in en långdejt med Josse den helgen, så vi behöver inte oroa oss för dem heller!

 
Så här kanske vårt rum kommer se ut! Bild lånad från www.nordicseahotel.se.

Vi valde deras näst lyxigaste rum, Superior Double, och lade till ett paket med besök i Isbaren, isdrink samt vin och choklad på rummet vid ankomst. Lite vardagslyx måste man få ge sig själv ibland, och även om jag klarar mig genom VFU:n så kommer det bli några riktigt tuffa veckor. Så belöningen blir då en helg med shopping, lyxigt boende, god mat och (förhoppningsvis) härligt höstväder!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0