Nyopererad och i full fart!

Operationen igår gick bra, den tog en dryg timme och jag mådde såpass bra efteråt att jag fick komma hem redan igår kväll. Kirurgen hittade endometrios, och tog bort det han kunde se, så nu är diagnosen bekräftad vilket faktiskt känns väldigt skönt! Håller värken i schack med smärtstillande, och har, tro't eller ej, varit på en shoppingrunda med storasyster idag. En sväng till Ikea resulterade i en fårskinnsfäll, ny badrumsmaatta och en ny kastrull. På jysk fyndade vi nya sängbord o oljad ek som går ihop med våran säng, och på Blomsterlandet blev det prydnadspumpor, glasburkar/flaskor och en cool grön växt från mamma som Mika hittade. Just det, ett jättefint blockljus med näver blev det också. Ska ta lite bilder när jag fått ordning på allting.Vi köpte några säckar jord för att fylla på odlingslådan också, vilket var välbehövligt sedan vi planterade buxbommen för ett par veckor sedan. Bilder på trädgården dyker upp när vädret skärper till sig!
Så slutsatsen är att jag mår nästan oförskämt bra efter omständigheterna, och allt jag väntat på är numer avklarat. Förutom att veterinären ännu inte hört av sig, vilket jag börjar bli minst sagt förbannad över..!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0