Trött

Hemma idag med. Är lagom trött på dessa genomjävliga smärtanfall, och biverkningarna av de smärtstillande tabletterna. Idag är illamåendet ordentligt igång, så jag går inte många metrer från min kräkpåse... Vill ju inget hellre än att vara på plats på praktiken, planera lektioner, prata med eleverna och vara med och hjälpa till. Imorgon ska jag komma iväg, och se hur det fungerar. Behöver jag bara ta en tablett så kan det funka, men när jag kommer upp i 2-4 så börjar det bli riktigt jobbigt. Nästa vecka blir det iaf operation och jag hoppas det kan ge några svar. Tills dess så är det bara att bita ihop och hoppas kunna komma iväg trots smärtstillande och biverkningar...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0