Väntan



Idag bestämde jag mig för att testa Postafen mot illamåendet, och ja det hjälpte. Men blev totalt utslagen, tröttare än vanligt och alldeles borta. Mamma tyckte nästan jag lät full i telefon, men det var "bara" Postafen åksjuketabletter...
 
Har också varit i kontakt med de kursansvariga, som ska försöka se till så jag får byta period och läsa kursen efter operationen istället. Vilket vore kanonbra, även om det är trpkigt eftersom klassen jag skulle varit i nu var jättemysig, och skolan riktigt trevlig. Å andra sidan vet jag inte om jag hamnar på samma ställe eller inte i så fall, utan jag får vänta och se. 
 
Annars har dagen tillbringats i växelvis i soffan och sängen. Jag har lyckats läsa klart en isländsk deckare som vi fick av Peters mamma för ett bra tag sen. Dessutom fick jag reda på att jag är antagen på en distanskurs här i Uppsala inom utbildningssociologi, vilket faktiskt ska bli riktigt intressant. Den börjar dock inte på ett bra tag, men det innebär att jag kommer upp i heltid denna termin. Väntar fortfarande på besked från csn, och betyg i en kurs där jag lämnade in sista uppgiften för en månad sedan... Så läget just nu kan sammanfattas med ett ord: VÄNTAN.
 
Väntar på byte av kursperiod
Väntar på besked från csn
Väntar på betyg
Väntar på operation
Väntar på besked om Dante
 

Det är nog en väldans tur att jag har en rejäl portion tålamod!
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0