Bebis

Anledningen till att det har ekat tomt här på bloggen ett bra tag, är en väldigt rolig sådan! Vi väntar en ny liten familjemedlem, fast en tvåbent den här gången! Nu går vi snart in i vecka 14, och har berättat för omgivningen, så då tänkte jag skriva det här med. Jag har inte mått särskilt bra alls, haft problem med både endometriossmärtor, njurstensanfall och de senaste dryga fem veckorna har jag kräkts flera gånger om dagen, och även på nätterna.  Detta är också anledningen till att jag är med Peter nere i Västergötland, då jag inte riktigt är i form att ta hand om mig själv alla gånger. Vi hoppas verkligen att det vänder snart, så jag orkar vara mig själv igen och får njuta av den här tiden på riktigt!
 
Vår lilla bebis! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Nämen åhhh!! Grattis. Och då är det inte allt så långt emellan våra bebisar. Tråkigt att du har mått så dåligt, men jag tyckte att det vände efter vecka 16 så vi får hoppas att det gör densamma för dig med.
Kram Louise

2013-02-11 @ 19:07:38
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0