Vackra vintervärld

Två buspojkar som försökte hålla värmen i kylan, -19 grader!
 

En dryg månad sedan senaste inlägget, vad har då hänt sedan sist? Vi firade en mysig jul med familjerna och hade en riktigt härlig Nyår med Alex och Daniel. Den 7 januari började Peter sitt nya jobb, och när jag fick reda på att min kursstart inte är förrän 8 april beslutade vi att jag skulle bli kvar här nere. Har haft en sämre period igen, och Peter vill gärna ha mig i närheten. Så nu är vi inneboende hos min bror, och jag tar det mest lugnt om dagarna. Hoppas bli bättre snart, då ska jag börja gymma med Söstra mi, är planen.  
Under sportlovet kommer vi dock att befinna oss hemma i Uppsala, och då också fira Peters födelsedag. Ska försöka blogga iaf liite oftare! :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0