Måndag 2 november

Kom hem från skolan för en stund sedan och har precis ätit lunch. Känner mig lagom pigg eftersom jag gick upp med Peter kvart i sex imorse. Seminariet gick bra, var inte så allvarligt direkt, mest lyssna och lite diskussion. Bara två till denna veckan. Funderar på att lägga mig och vila en stund, och sen ta hand om disken om en timme. 
Känns lite konstigt att veta att Peter knappt kommer vara hemma de närmaste veckorna, och när jag är i Sala kommer vi knappt träffas alls. Konstigast är det nu när jag har så mycket självstudier och sitter hemma, medan han har sin VFU.  

Imorgon ska jag ägna mig åt ryskan hela dagen, och sen gå in till stan och fika med Ana vid fem. Vi har inte träffats sedan i våras, så det ska bli riktigt kul.

Första dagen av NN (Nyttiga November) gick bra för både mig och Peter, trots att vi utsattes för frestelser.  Tror vi är lika motiverade båda två =)
Ikväll ska vi försöka hinna med att handla lite inför veckan, tur att Ica Väst stänger 23.30... Men nu ska jag nog ta och vila en timme!


Cheers

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0