Halloween -12

Med en dryg månad kvar till årets Halloweenfest så är inbjudningskorten nu ihopknåpade. De ska bara läggas i kuvert och postas, men det blir inte förrän nästa vecka. Eftersom förra årets halloweenfest lite snopet blev inställd så satsar vi ordentligt i år. Alla dekorationer finns ju kvar från förra året, vilket ger mig möjlighet att gå all in vad gäller mat och dryck. Längtar efter veckan innan när det blir pumpkin carving, och bak, och alla möjliga förberedelser. Behöver jag nämna att jag är en sucker för Halloween?!! :D
 
 
Sneakpeak på inbjudningskorten...

Kommentarer
Postat av: Thereses jul

sv: Det tar en stund att åka dit, men det är absolut värt det! Jättefin miljö och mysigt som bara den.

Åh tack så mycket. Det är jätteroligt att få höra! :)

2012-09-27 @ 13:59:04
URL: http://theresesjul.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hej Lisa! Jag hittade din blogg och tänkte att den skulle passa en kampanj som vi kör i samband med Halloween. Vi ger bort ett urval av färgade linser till bloggare, så du kan prova dem (gärna med olika outfits) och recensera dem på din blogg.

Linserna är enkla, receptfria färgade och heltäckande.

Återkom gärna med adressuppgifter och om du har någon speciell preferens av linserna om det är något du skulle vara intresserad av så kan vi skicka ut några linser till dig.


Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0